Obsługa klienta

Często Zadawane Pytania

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

O statusie zamówienia zostaniesz poinformowany e-mailem. Jeśli jesteś zarejestrowany w programie lojalnościowym, możesz tam również śledzić status swojego zamówienia. Jeśli nie możesz sprawdzić statusu swojego zamówienia, skontaktuj się z obsługą klienta pod numerem +421 915 595 596 lub e-mailem na adres support@artrastudios.pl. Infolinia jest dostępna w godzinach od 7:00 do 15:00.

Więcej informacji z kategorii Zamawianie i dostępność produktów
Jak mogę zapłacić za zamówiony towar?

Płatności można dokonać na następujące sposoby: 

  • karta płatnicza 
  • przelew bankowy 
  • za pobraniem 
  • przez PayPal
  • Apple Pay/Google Pay
  • internet banking
Więcej informacji z kategorii Zapłata
Jak mam postępować z reklamacją produktu?

W przypadku reklamacji towaru należy wypełnić protokół reklamacyjny - pobierz protokół reklamacyjny. Wypełniony protokół reklamacyjny należy przesłać razem z reklamowanym towarem w jednej przesyłce. Kupujący jest zobowiązany wysłać reklamowany towar listem poleconym z ubezpieczeniem na własny koszt na adres: ARTRA s.r.o., Víťazná 394/44, 958 04 Partizánske, Słowacja; lub możesz przywieźć do nas reklamowany towar osobiście pod wskazany adres. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu +421 915 595 596 lub e-mailem support@artrastudios.pl.

Więcej informacji z kategorii Zwroty i refundacje

Dokumenty

Join our artraClub now and get 10€ for registration and 5% back from your orders.