O statusie zamówienia zostaniesz poinformowany e-mailem. Jeśli jesteś zarejestrowany w programie lojalnościowym, możesz tam również śledzić status swojego zamówienia. Jeśli nie możesz sprawdzić statusu swojego zamówienia, skontaktuj się z obsługą klienta pod numerem +421 915 595 596 lub e-mailem na adres support@artrastudios.pl. Infolinia jest dostępna w godzinach od 7:00 do 15:00.
Więcej informacji z kategorii Zamawianie i dostępność produktówPłatności można dokonać na następujące sposoby:
W przypadku reklamacji towaru należy wypełnić protokół reklamacyjny - pobierz protokół reklamacyjny. Wypełniony protokół reklamacyjny należy przesłać razem z reklamowanym towarem w jednej przesyłce. Kupujący jest zobowiązany wysłać reklamowany towar listem poleconym z ubezpieczeniem na własny koszt na adres: ARTRA s.r.o., Víťazná 394/44, 958 04 Partizánske, Słowacja; lub możesz przywieźć do nas reklamowany towar osobiście pod wskazany adres. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu +421 915 595 596 lub e-mailem support@artrastudios.pl.
Więcej informacji z kategorii Zwroty i refundacje