Transport i dostawa

W jakiej formie wysyłane są zamówienia?

Do realizacji zamówień wykorzystujemy następujące metody transportu: 

przez firmę kurierską DPD na terenie UE 

przez firmę kurierską Packeta Slovakia s. r. o. na terytorium UE 

przez firmę kurierską DHL na terenie UE i USA 

W przypadku dostawy przez Packeta istnieje możliwość wyboru dostawy zamówienia bezpośrednio na Twój adres oraz do wybranego przez Ciebie punktu odbioru Packeta.

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone? Jaki jest czas dostawy?

Wszystkie dostępne produkty posiadamy na stanie, a towar wysyłamy najpóźniej następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty za zamówienie. Jeśli produktu nie ma na stanie, wykonujemy go na zamówienie. Czas wysyłki wynosi zazwyczaj do 10 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty za zamówienie. Przewidywany termin dostawy jest wskazany przy każdym produkcie w sklepie internetowym. Czas dostawy może ulec wydłużeniu w okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia lub w przypadku większego napływu zamówień.

Jak mogę śledzić przesyłkę?

Po zmianie statusu zamówienia na wysłane zostanie do Ciebie wysłany e-mail informacyjny z numerem przesyłki. Po kliknięciu w odpowiedni link system automatycznie przekieruje Cię na stronę firmy spedycyjnej, gdzie dostępne będą informacje o statusie Twojej przesyłki.

Do jakich krajów dostarcza Twoje produkty?

Zamówienia wysyłamy do wszystkich krajów UE, USA i Kanady. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu +421 915 595 596 lub e-mailem support@artrastudios.pl. Infolinia jest dostępna od 07:00 do 15:00

Join our artraClub now and get 10€ for registration and 5% back from your orders.