Zamawianie i dostępność produktów

Jak mogę zamówić towar?

Towar można zamówić w naszym e-sklepie www.artrastudios.pl lub za pośrednictwem infolinii +421 915 595 596 czynnej w godzinach 07:00 - 15:00.

Czy można zamówić u Państwa towar telefonicznie?

Udzielimy Ci porady dotyczącej tworzenia zamówienia przez telefon. Zamówienie można złożyć poprzez e-mail support@artrastudios.pl, kontaktując się przez messenger lub Instagram. Infolinia jest dostępna od 07:00 do 15:00.

Czy mogę przyjechać i obejrzeć buty osobiście, czy mogę je kupić bezpośrednio w sklepie stacjonarnym?

Obecnie nie. Do 2023 roku planujemy otworzyć własne sklepy w Bratysławie i Pradze. Jeśli rodzaj lub rozmiar butów Ci nie pasuje, masz możliwość zwrotu lub wymiany butów w ciągu 30 dni.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

O statusie zamówienia zostaniesz poinformowany e-mailem. Jeśli jesteś zarejestrowany w programie lojalnościowym, możesz tam również śledzić status swojego zamówienia. Jeśli nie możesz sprawdzić statusu swojego zamówienia, skontaktuj się z obsługą klienta pod numerem +421 915 595 596 lub e-mailem na adres support@artrastudios.pl. Infolinia jest dostępna w godzinach od 7:00 do 15:00.

Co powinienem zrobić, jeśli mam problem z utworzeniem zamówienia?

W przypadku jakichkolwiek problemów skontaktuj się z obsługą klienta pod numerem telefonu +421 915 595 596 lub e-mailem support@artrastudios.pl. Infolinia jest dostępna od 07:00 do 15:00.

Jak mogę zmienić swoje zamówienie?

Zależy to od aktualnego statusu produktu w Twoim zamówieniu, tj. czy jest w magazynie, na jakim etapie jest produkcji itp. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu +421 915 595 596 lub e-mailem support@artrastudios.pl. Infolinia jest dostępna od 07:00 do 15:00.

Przypadkowo złożyłem to samo zamówienie dwa razy, co mam zrobić?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem +421 915 595 596 lub mailowo pod adresem support@artrastudios.pl. Infolinia jest dostępna od 07:00 do 15:00.

Jak mogę zmienić swoje zamówienie?

Zależy to od aktualnego statusu produktu w Twoim zamówieniu, tj. czy jest w magazynie, na jakim etapie jest produkcji itp. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu +421 915 595 596 lub e-mailem support@artrastudios.pl. Infolinia jest dostępna od 07:00 do 15:00.

Czy produkujecie również buty w innych kolorach niż te dostępne w e-sklepie?

Nasze towary są obecnie dostępne w kolorach przedstawionych w sklepie internetowym. W przyszłości planujemy poszerzyć ofertę o inne kolory. Jeśli produkt, którym jesteś zainteresowany jest aktualnie niedostępny, zapewniamy usługę powiadamiania e-mailem. W przypadku pytań możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem infolinii +421 915 595 596 lub mailowo support@artrastudios.pl.

Czy istnieje możliwość indywidualnego zaprojektowania obuwia?

Nie, nie wykonujemy butów na zamówienie z kilku powodów. Stworzenie nowego modelu jest bardzo czasochłonne, musi być precyzyjnie zaprojektowane, wykonany prototyp, przetestowany, usunięte błędy i dopiero wtedy zostanie uszyty kawałek, który możemy Ci zaoferować. Innym powodem jest fakt, że nie produkujemy na zamówienie, produkujemy tylko modele, które sami projektujemy i które odpowiadają naszemu projektowi.

Gdzie i jak mogę zrealizować bon podarunkowy?

Każdy bon podarunkowy zawiera unikalny kod, który można wykorzystać podczas zakupów w sklepie internetowym www.artrastudios.pl. Unikalny kod jest stosowany w „podsumowaniu koszyka”, gdzie wartość bonu podarunkowego zostanie automatycznie odjęta. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod numerem infolinii +421 915 595 596 lub poprzez e-mail support@artrastudios.pl.

Jak pakujesz towar?

Wszystkie produkty pakujemy w pudełka oznaczone naszym logo. Opakowanie zawiera ochronny worek przeciwkurzowy.

Join our artraClub now and get 10€ for registration and 5% back from your orders.