Zwroty i refundacje

Jak mam postępować z reklamacją produktu?

W przypadku reklamacji towaru należy wypełnić protokół reklamacyjny - pobierz protokół reklamacyjny. Wypełniony protokół reklamacyjny należy przesłać razem z reklamowanym towarem w jednej przesyłce. Kupujący jest zobowiązany wysłać reklamowany towar listem poleconym z ubezpieczeniem na własny koszt na adres: ARTRA s.r.o., Víťazná 394/44, 958 04 Partizánske, Słowacja; lub możesz przywieźć do nas reklamowany towar osobiście pod wskazany adres. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu +421 915 595 596 lub e-mailem support@artrastudios.pl.

Jak mam postępować przy zwrocie towaru?

Jeśli chcesz zwrócić towar, musisz to zrobić w ciągu 30 dni od dnia otrzymania towaru. Towar musi być nieuszkodzony i bez śladów użytkowania. W przypadku zwrotu towaru niezbędne jest wypełnienie formularza odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży - pobierz formularz odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży. Wypełniony formularz wyślij e-mailem na adres support@artrastudios.pl lub możesz wysłać go razem ze zwracanym towarem w jednej przesyłce. Kupujący jest zobowiązany odesłać zwracany towar listem poleconym z ubezpieczeniem na własny koszt na adres: ARTRA s.r.o., Víťazná 394/44, 958 04 Partizánske, Słowacja. Zwracany towar wraz z formularzem odstąpienia od umowy możesz dostarczyć osobiście pod wskazany adres.

Kto ponosi koszty wysyłki w kontekście zwrotu/reklamacji towaru?

Koszty związane ze zwrotem lub reklamacją ponosi kupujący. Możesz zwrócić lub zareklamować towar osobiście w ARTRA s.r.o., Víťazná 394/44, 958 04 Partizánske, Słowacja.

Kurier przywiózł mi widocznie uszkodzoną paczkę. Co powinienem zrobić?

Jeśli kurier przekazał Ci uszkodzoną przesyłkę, zalecamy jej nie przyjmować i spisać z nią protokół reklamacyjny. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu +421 915 595 596 lub napisz do nas na adres support@artrastudios.pl.

Jeśli moje buty się zepsują, czy można je reklamować?

Oczywiście produkt można wysłać do nas w celu reklamacji. W takim przypadku konieczne jest przesłanie do nas reklamowanego produktu wraz z wypełnionym protokołem reklamacyjnym - pobierz protokół reklamacyjny do centrali, a nasz dział reklamacji ustosunkuje się do reklamacji. W przypadku jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu +421 915 595 596 lub poprzez e-mail support@artrastudios.pl.

Jaka jest gwarancja na buty?

Buty objęte są standardową 24-miesięczną gwarancją, jednak przy regularnym użytkowaniu i odpowiedniej pielęgnacji, w dobrym stanie posłużą znacznie dłużej.

Join our artraClub now and get 10€ for registration and 5% back from your orders.